Redan?

Kan inte förstå att de redan gått 3 dagar detta år. Jag som skulle försöka blogga varje dag. De kommer inte att hända. Det tar nog ett tag att "komma in" i det kanske. Iaf skyller jag på de.   :-D      Nyårsafton firades hemma i lugn och ro. Barnens Moje var här och sambons ene bror med flickvän. 
Fyrade av 2 pjäser vid 22:30Svårt att fota Raketeter som K2 säger. Han var så lycklig då.

Sen somnde barnen så nöjda.

Första dagen på året tillbringades utomhus till en början. Vi försökte åka pulka, men snön var för "sträv" på nå sätt. Åkte lite skoter istället. De gick ju lite bättre. Men det är väldigt mycket snö och ingen bärhet.
Vid  15 åt vi spaghetti, ost och skinksås. Mums!
Sen tittade vi på filmen Knight and Day med Cameron Diaz och Tom Cruise Den var bra, ibland riktigt rolig.

På kvällen åkte vi och Bowlade.

För en timme sen åkte barnens farbror *Ade* och Malin vidare mot Gävle för att sova där 2 nätter innan de ska vidare mot Arlanda på ons fm.  Thailand 3 veckor. Jag är inte ett dugg avis.  ;-)   K2 var mycket ledsen när de rullade ut från vår gård.

Idag har jag jobbat och om 25 min börjar Familjen Annorlunda. Jippie! Ska bli skoj.  Har inte sagt till barnen att de börjar ikväll, spelar in det istället, så kan de se avsnittet imorgon.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0