Jag visste de

Förstod att jag skulle få dåligt samvete av att ha en blogg. Ständigt gnagande om att man ska uppdatera, men de blir inte så. Undrar hur många inlägg jag hafta klara i mitt huvud??!!!  Nära hundra kanske, men att få dom på pränt är inte de lättaste.
Igår var vi ute på skotertur, men jäklarns va kallt de var. Barnen och jag frös så de var nå grymt. Nu klockan 9 på morgonen står tempen på -25, så idag blir det absolut ingenting som har med skotern å göra. Nu samtidigt står K2 häår bredvis och tjatar om att han vill åka till Buspalatset.
-Mamma, jag vill åka till Buspalatsen.
-Mamma, jag vill åka till Buspalatset.
- Åka till Buspalatset nu?????
-Mamma, jag vill åka till Buspalatset.
osv.
Får se vad vi ska göra idag. Först ska vi iaf äta frukost. Å så vill jag hinna röja lite här hemma. Behöver vika och sortera barnens kläder så man slipper få ett mindre sammanbrott till veckan när man ska ta fram kläder till dom.
Ha en frysen dag.  Åååå va jag längtar ut, för solen skiner på klarblå himmel.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0